אפשר להזמין בכל ימות השבוע ולקבל את הזמנכתם בהתאם לזמני אספקת המשלוחים באזור מגוריכם.
אצלנו אין מינימום הזמנה.
הזמנות עד 200 ש"ח יחויבו בתוספת דמי משלוח של 15 ש"ח
הזמנות מעל 200 ש"ח, משלוח ללא עלות.
אין צורך להיות בבית כדי לקבל את ההזמנה, השליחים האדיבים שלנו ישאירו את המשלוח מחוץ לדלת ביתכם בבטחה בארגז סגור ומסודר היטב ויעדכנו אתכם באמצעות SMS בזמן אמת, לחלופין ניתן לציין הערה או בקשה מיוחדת אחרת עבור השליח בעמוד ההזמנה בתיבת "הערות למשלוח".
אנו מקפידים לנהל מלאי תקין ומסודר על מנת לספק לכם את כל המוצרים בהזמנתכם טריים, איכותיים ומוקפדים לפי הסטנדרטים של "פרי טרי".
אך במידה ומוצר חסר במלאי, ניתן לסמן בעמוד ההזמנה " מאשר\ת קבלת מוצרים תחליפים במידה ומוצר מהזמנתי חסר במלאי" או לחלופין לא לסמן ואנו נעדכן אתכם שהמוצר חסר במלאי ונציע חלופה אחרת, נעשה את המיטב על מנת שתהיו מרוצים.
אנחנו כאן בשבילכם! אצלנו הלקוח תמיד צודק והערך העליון אצלנו הוא "שירות מכל הלב", ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו עד 24 שעות ממועד קבלת המשלוח באמצעות טופס מקוון "דברו איתנו" באתר ונציג שירות לקוחות יחזור אליכם בהקדם האפשרי. לחלופין, ניתן להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בטל': 03-9020999 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00 ובימי ו' בין השעות 7:00-13:00.
תשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד.
החיוב מתבצע רק בתום שקילת המוצרים הסופית וסיכום הקניה.
Pritari.co.il הינו אתר בטוח וידידותי לרכישת מוצרים איכותיים ומוקפדים אונליין. תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי, המאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת. הסליקה מאובטחת ומתבצעת ע"י חברת Pelecard.
מחירי המוצרים משתנים מעת לעת באתר, בהתאם לשינויים במחירי השוק.
המשלוחים ב"פרי טרי" כוללים מוצרים שקילים. לכן לא ניתן בעת ביצוע ההזמנה לדעת את מחיר הסל המדויק, אלא רק את הערכת המחיר המבוססת על הערכת משקלי המוצרים השקילים.
לאחר ליקוט המוצרים לסל ביום המשלוח, המוצרים נשקלים וההזמנה נסגרת בסמוך לתהליך שליחת ההזמנה לבתי הלקוחות ורק אז מתקבל סכום הקניה המדויק בהתאם למחירים ביום בו בוצעה ההזמנה.
חשבונית סופית תוצמד לדופן הארגז.